Sunday, June 22, 2008




رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: آمريكا بايد تربيت شدگان مكتب تشيع و فرزندان شهيد چمران را دقيق تر ببيند و با آنان معقولانه تر رفتار كند.

بر اساس این گزارش، علي لاريجاني كه عصر شنبه در مراسم گراميداشت سالروز شهادت شهيد مصطفي چمران در حسينيه ارشاد سخن مي گفت ، با اشاره به دو مكتب تشيع و دموكراسي ليبرال و پرورش يافتگان اين دومكتب افزود: اين دو مكتب دو نوع اسوه تربيت مي كنند ، پرورش يافتگان يكي از اين مكاتب شهيد چمران و شهيد مطهري مي شوند و بوش هم نمونه پرورش يافته مكتب ديگر است .

وي افزود : پرورش يافتگان مكتب تشيع با اين كه غرور ندارند اما پاي راهشان مي ايستند ، اما پرورش يافتگان مكتب ديگر غرور و نخوت و كشور گشايي را اصل مي دانند و مي گويند ما مي خواهيم دنيا را اداره كنيم و از مابترسيد .

رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه اين گروه ، پرورش يافتگان مكتب تشيع را خوب نشناخته اند و به آنان انگ تروريست مي زنند گفت : حزب الله لبنان كه پرورش يافته اين مكتب است توانست ، براي اعراب كه شصت سال بود خوابشان نمي برد افتخار بيافريند و به عنوان يك گروه معتقد ، اسرائيل را شكست دهد .

لاريجاني با اشاره به اينكه آمريكا بايد تربيت يافتگان مكتب تشيع را دقيق تر ببيند و معقولانه تر حرف بزند افزود : پرورش يافتگان اين مكتب داراي حرف و هدف مشخص هستند، مباني عقلاني براي كشورشان دارند، مي خواهند كشورشان مستقل باشد و قصد تجاوز به كشور ديگري را ندارند .

رئيس مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: مي توانيد چشمان خود را باز و معقول رفتار كنيد و اين به نفع خودتان است.

وي افزود: درغير اينصورت اگر چشمان خود را ببنديد و بخواهيد نامعقول رفتار كنيد ،آن وقت با فرزندان چمران مواجه مي شويد و شرايط شما تغيير مي كند.

رييس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به شرايط آمريكا در عراق و نصيبي كه اين كشور از لبنان برده اند تصريح كرد: در صورتي كه نامعقولانه رفتار كنيد شرايط به شديدترين نحو براي شما تكرار مي شود.

لاريجاني با بيان اين كه فكر نكنيد با برخي فريب كاري ها مي توانيد با ملتي مواجه شويد تصريح كرد : به نفع خودتان است كه با اين ملت به زبان درست روبرو شويد ، زيرا زبان معقول پاسخ درست و زبان نامعقول و ستمگرانه ، پاسخ خود را مي گيرد .رئيس مجلس شوراي اسلامي بار ديگر خاطرنشان كرد : بدانيد اگر بخواهيد با فرزندان چمران به زبان زور مواجه شويد ، اينبار شرايط شما در منطقه عوض مي شود .

وي افزود : نسل امروز نسلي نيست كه در برابر عربده كشي هاي شما تسليم شود ، اين نسل به دنيا نگاه خاص خود را دارد ، در زندگي شرايط معنوي براي خود تعريف مي كند و به كثرت پيرامونش ، صبغه وحداني مي دهد .

لاريجاني سالگرد شهادت چمران را باعث بيداري دانست و گفت : چمران يك الگو براي كساني است كه در عراق و لبنان و ديگر سرزمين ها مي خواهند از كيانشان حفاظت و كشورشان را اداره كنند .

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه شهيد چمران فرزنداني تربيت كرد كه امروز فرياد او را سر مي دهند گفت : امروز در لبنان فرزندان آن شهيد هستند كه راهش را ادامه مي دهند و نسلي راه او را دنبال مي كنند .

وي با بيان اينكه اوضاع در عراق هم همينطور است افزود : ممكن است فرزنداني باشند كه امروز فكر شهيد چمران را كمتر خوانده باشند ، اما روحي كه منتشر شده نياز به خواندن ندارد و مسلك او مي تواند امروز در دنيا تحول ايجاد كند .

لاريجاني با اشاره به اينكه همين مجاهدت ها درخون مردم ايران نيز هست و اين مساله جاي تامل دارد گفت : امروز ايران به خاطر فداكاري هاي نسل گذشته همچون چمران ، به طرازي رسيده است كه سرفراز است ، به همين علت مسئوليت بر دوش فرزندان امروز است كه به خواسته ايرانيان كه استقلال و سرفرازي است به نيكويي عمل كنند

سایت انتخاب
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اقای لاریجانی سرنا را از سر گشادش میزند !
خیر اقا بوش نماینده ویا عصاره دمکراسی نیست بلکه کسانی چون مارتین لوتر کینگ و ابرهام لینکلن گاندی و نلسون ماندلا نماینده و چکیده چنان مکتبی است که متاسفانه شما در جمهوری اسلامی فاقد ان هستید

همین روح و سیستم دمکراسی است که توانسته ظرف ۲۰۰ سال امریکایی این چنین بسازد و اما تفکر و روح سیستم مردم فریب مکتب دروغین شما (و نه اسلام و تفکرعلی ) است که در کمتر از ۳۰ سال از مملکتی پراز امید و نشاط کشوری مفلوک و مملو از فساد و ارتشاء و سرتا پا بیعدالتی و بیدینی روی دست ملت قرار داده است

اقا این ملت که برای انقلاب شما سینه زد از جمله من ابله که هنوز نفس میکشیم از شما و رفقای سالوس و سرتا پا ریایتان خسته شده اند منزجرند از شما!! چراروز روشن دروغ سرهم میکنید و از یک ادم مخلص معمولی اصوه میسازید ؟

ملت مناجات میخواهد چه کند؟ مناجات مثل نماز رازونیاز فردی است با خدا بمن و شماچه ربطی دارد ؟ بروید یکباردیگر نهج البلاغه را بخوانید و خودتان را و رژیمتان را و فسادتان را با ان محک بزنید چرا مزخرفات میگوئی؟

ملتی را سرکار گذاشته اید اموالش را به لبنان و فلسطین و ونوزوئلا و سویس به غارت برده اید در عوض رئیس جمهور قالتاق ارسن لوپنی راپس از سی سال روضه خوانی و دزدی و کلاشی که شما و دوستانتان کرده اید بجان مردم انداخته اید که ظرف فقط سه سال کشور را به پرتگاه جنگ رسانده و بجای تمرگیدن بر پاشنه خدمت و نوکری مردم کون نشستن ندارد و حالا که ریده به کشور مردم را به امام زمان حواله میدهد
ایشان درد کمی بود که ادمی مثل شما هم اضافه بشود انهم با این ادبیات اکابری که بخواهد سر باد کرده ملت را از نو شیره که چه عرض کنم گه بمالد ؟ بروید بمیرید از این همه بی مایگی و حقارت و وقاحت ! خجالت بکشید از این همه بیحیائی

امثال بوش تفاله دمکراسی هم نیستند و خواهید دید که در پس این شش ماه ملت امریکا چگونه از خجالت ایشان و کفتاری چون چنی در خواهند امد اما ملت در بند جهل و جاهلانی چون شماچه کند و چگونه این طوق بردگی و رسوائی ۳۰ ساله از گردن خود بردارد ؟