Saturday, December 08, 2007

Olbermann: Bush Is a Pathological Liar

یکسال دیگر



احمدی نژاد از کجا میدانست پرونده هسته ای بسته شده است و نباید از حمله امریکا به ایران سخن راند !؟ او بهنگام سفرش به نیویورک باین نکته اشاره ای داشت و اینروزها گزارش اخیر مقامات امنیتی امریکا راکه ماها پیش به بوش داده شده بود را پیروزی خود می نامد و مخالفانش را بزدل خطاب میکند
حال این پرسش مطرح است که او چگونه و حتی قبل از مجلس وسنای امریکا به گزارش یا بخشی از ان دست یافته است ؟ ایا بوش و احمدی نژاد دو روی یک سکه اند؟ و بازی خطرناک جهش به سوی جنگ جهانی سوم فقط برای رونق دادن بازار کارتلهای نفتی وکمپانیهای بزرگ اسلحه سازی امریکا و فروش اسلحه بیشتر به همسایگان ایران بروی صحنه اورده نشده بود؟ هر گمانی که داشته باشیم قرار دادن ملتی برلبه پرتگاه جنگ انهم با امریکا سوای لطمات روحی بزرگش برای ملت ایران و صرفا بخاطر یک مشت دلار!! جنایتی است که فراموش نخواهد شد .
و اما
ملت ایران فقط یکسال بیشتر فرصت ندارد تا با گمانه زنی صحیح و حرکتی معقول سرنوشت خود را از کف بیکفایت فاشیست مردم فریبی چون احمدی نژاد بدر اورد و مردانه با گامی استواربه حکومت بیسوادان کفن پوش ( که از دیروز شاهد هجوم طلایه انها به خیابانهای تبریز هستیم در ظاهربرای اعتراض به سخنان سنجیده اعلمی و در باطن برای ارعاب مخالفین سیاست خفقان و مردمفریب احمدی نژاد و سرداران کابینه نظامی فاشیستی او) خاتمه دهند .
ایا باند کفتاران سیاسی سرداران پوشالی به سادگی و به احترام رای مردم کنار خواهند رفت و اجازه خواهند داد تا رئیس جمهوری جدید از جناح مخالف به وظایف قانونیش عمل کند و یا همچون گذشته که پا برحلقوم مجلس ششم نهاده بودند با کمک شیخ شورای نگهبان و گسیل حقوق بگیران بسیجی کفن پوش به خیابانها ، کشور به اشوب کشند و با تیغ حکم حکومتی و تهدید نمایندگان و بستگانشان به مرگ انها را به سکوت وادارند؟